fredag den 30. august 2013

Skolebesøg

I dag har jeg haft den bedste dag hernede - indtil videre. Jeg har besøgt skolen for første gang :D Jeg følte mig helt som en filmstjerne - alle børnene ville røre mig, de råbte hej og vinkede til mig. Nogle elever kunne faktisk allerede mit navn - det er altså ret sejt! Skolen er ikke så stor, men på trods af det er der alligevel omkring 400 elever, og de er 30-40 elever i klasserne. Skolen har klasser fra førskole til 7. klasse, hvor de så skal videre til en anden skole. Eleverne taler godt engelsk, og når jeg kom ind i en klasse, rejste de sig op og sagde i kor: goodmorning teacher! Jeg glæder mig SÅ meget til at starte på mandag. Og der skal nok komme billeder :-)

Weekenden står på sightseeing. I morgen skal vi besøge et museum, som fortæller noget om Tanzanias historie, se en traditionel afrikansk dans og så skal vi videre til Mikadi Beach - der hvor jeg var sidste weekend. Om søndagen får jeg vist en citytour. Så det bliver en god weekend jeg går i møde :-) 

1 kommentar:

  1. Smiler
    Kan godt forstå du glæder dig til idag/mandag!
    Glæder mig til at høre mere og se billeder.

    KH Natasha

    SvarSlet