torsdag den 29. august 2013

Mit nye hjem

Interessede sjæle har spurgt om, hvordan jeg bor her i det afrikanske. Så her kommer der lidt billeder fra mit nye hjem. Som I kan se, er det en ret velhavende familie jeg er havnet hos. Jeg har ikke mødt familien endnu, men vores værtsmor og far kommer vist hjem i weekenden - de to børn er på kostskole. Der er ikke sket så meget siden i mandags, andet end jeg har fået min turban af :-) 13 sting var det blevet til. Arret ser fint ud, og det skal nok blive pænt. Jeg har i øvrigt også fået en ny flot frisure - mit pandehår er blevet barberet af! Godt jeg skal gå med kasket for at beskytte arret mod solen, og at håret forhåbentlig gror ud igen.
Huset set ude fra

Spisestue og opholdsstue

Et lille køkken - aftensmaden består primært af ris eller ugali og lidt kød/fisk 

Mit værelse med tilhørende toilet og bad

1 kommentar:

  1. Ser rigtig fint ud :)
    Knus til dig - vi savner dig herhjemme, men ulykke til side, glæder vi os så meget over denne store oplevelse du kommer til at få og er rigtig glade for at du vil dele det med os her løbende.

    Har skrevet nogle kommentarer længere ned af bloggen også.

    Mvh Natasha

    SvarSlet