mandag den 26. august 2013

Forbandelse over mandage?


Jeg vågnede i morges og glædede mig over, at dagen endelig er kommet, hvor turbanen skal af. Men dette skete ikke, da min roommate og jeg fandt ud af, at alle vores $ var stjålet :-( Vi var sikre på, at det var en af tjenerne eller dem begge. Denne mistanke viste sig at holde stik. For tjeneren var stukket af fra huset i nat, og vil formentlig leve resten af sit liv på gaden, da alle har slået hånden af ham. Han har stjålet,  hvad der ca. svarer til 10 x hans årsløn. Så dagen er gået med at være på politistationen. To dårlige mandage i træk - gad vide om der er en forbandelse? 

Lidt positivt skal der også være plads til. Jeg har haft en rigtig god weekend. Lørdag tog Julie og jeg på Makadi Beach - ih, hvor var det lækkert. Det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer der. Om aftenen tjekkede vi det afrikanske natteliv ud, og det bød på lokale øl, bordfodbold og afrikansk dans :D

Søndag var jeg på markedet med Nae. Her så jeg de flotteste træfigurer - jeg kunne købe mig fattig! Denne uge skulle gerne byde på skolebesøg. Jeg glæder mig SÅ meget til at møde eleverne og lærerne. Og så skal turbanen og dermed også stingene fjernes i morgen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar