lørdag den 17. august 2013

Nedtælling

Nu er der ikke længe til afrejse mod Tanzania - helt præcis 20 timer og 40 minutter! Mange har de sidste dage spurgt om jeg er ved at være spændt. Til det har jeg kunne svare: "Næh, ikke rigtig." Hvilket undrede mange. Men jeg tror det hænger sammen med, at jeg endnu ikke ved, hvad jeg skal ned til. Jeg har selvfølgelig forberedt mig lidt ved at læse om landet, men det eneste jeg ved er, hvilken by jeg skal bo i, og at jeg skal være på en skole i 4 måneder - intet andet! Mine forventninger pt. er, at jeg skal tilbringe den første nat i et fængsel, da jeg endnu ikke har modtaget min arbejdstilladelse. Derudover regner jeg med, at jeg skal leve meget primitivt. Jeg håber selvfølgelig på det bedste, men som sagt er det bedst at frygte det værste. Men mon ikke sommerfuglene begynder at komme så småt, når afrejse tidspunktet kommer tættere på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar