mandag den 23. december 2013

The End

Efter 124 dage i Tanzania her i blandt 19 dage på Zanzibar, 1 bilulykke, 2,5 døgn på hospital, 1 ar i panden, 2 tyverier, 60 dages undervisning, 4 sygedage, 5 dages safari og en hel masse myggestik har jeg nu fødderne på dansk jord igen - og hold da op, hvor er det koldt!
Jeg har været på et helt fantastisk eventyr, hvor jeg har mødt nogle søde mennesker, fået erfaring i at undervise og ikke mindst minder for livet - og et mærke for livet. Men som en fortalte mig, så gemmer der sig en god historie bag - og hvor mange kan lige sige, at de har fået et ar ved en bilulykke i Afrika?
Jeg er glad for at være hjemme igen, og det har været dejligt at kunne gå på gaden uden at skulle hilse og snakke med alle på sin vej. Jeg glæder mig til at folk ser mig og interesserer sig for den person jeg er og ikke på grund af min hudfarve. Opmærksomhed er dejligt, men dette var for meget af det gode. Så der er kun tilbage at sige: Ude godt, men hjemme bedst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar