mandag den 9. december 2013

What a day

Ja, overskriften siger det hele. I går var en dag fyldt med oplevelser. Et tysk par, som jeg har mødt på hotellet, og jeg tog et smut nordpå. Vi havde arrangeret en snorkletur ud for øen Mnemba. Her ventede der et syn af krystal klart vand og en masse farverige fisk, som vi også håndfodrede med banan og mango - de var de små fisk altså vilde med. Vi var også så heldige, at delfinerne havde valgt at holde til i dette område, så dem fik vi os også en svømmetur med. Dette har jeg dog prøvet før, og der var langt flere vilde delfiner der, men oplevelsen er stadig fantastisk, og jeg kan nu også føje delfinunge til - den var simpelthen så sød, og den rullede rundt i vandet :D 
Efter en meget vellykket snorkeltur kørte vi videre nordpå, hvor vi besøgte et sted, hvor de redder havskildpadder. Jeg fik lov til at gå ned i vandet til dem og håndfodre dem. Det var altså ret fedt, men de var dog ret nærgående, så jeg blev nødt til at skubbe dem væk engang i mellem :-) Sikke en dag -men en meget god en af slagsen. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar